Vilken press

Har världens jävla ångest. Hur fan ska jag ens kunna klara det där fula äckliga jävla körkortet. Jag ska fan cykla hela livet. Kan fan inte ens köra biljäveln o de suger balle att fara ut o köra. Har inte alls en endaste gnutta motivation för att ta skitet. ÅHHHHHHHHHHHH får fan damp. Is seriöst inte, så jävla segt så jag vill bara hoppa framför ett tåg. Fyller år om 4 månader och jag har kört bil 3 gånger. Och jag vågar inte köra snabbbare än 30. Och is inte ens fara o skriva in mig på bilskolan. FÅR FAN DAMP. ASDFGHJKLASDFGHJKLASDFGHJKLSDFGHJKLÖASDFGHJKLÖASDFGHJKLÖZFGHJKLASDFGHJKLSDFGHJKL måste fan ta de men hur fan ska man hitta den där äckliga motivationen till att ens pallra sin jävla röv o skriva in sig o köpa böcker o skit. OCH HUR FAN SKA MAN IDAS LÄSA BÖCKERNA O GÖRA FASERNA O ALLT DEDÄR. jag orkar inte ens läsa instruktioner till ett arbete. hur fan ska jag orka göra det.

cyklar hela livet. yolo

av karlssonlouise

Lämna en kommentar