He ain’t Kayne West. He ain’t Lil Wayne. This guy is much better and his name is Shawty Mane.

Märker att min blogg blivit fylld med rätt så mycket justin. Int göre väl nåå.

Kom just hem efter spenderat någon timme på dannes med josefin!
Tidigare idag var jag bara i skolan för 2 lektioner. Svetsade lite, gick åt helvete, gick hem tidigare för lunch, kollade 2 avsnitt av AHS och for sedan tillbaka för en idrottslektion som sög balle. Dock gör de alltid de för man vågar inte ens röra bollen/whatever för då kommer de någon och knäcker armen på en.  Helt seriös. Sket i svenskan och for och åt med Hanna och Jennifer.

Nu ska jag tvätta bort sminket och titta AHS. De är så jävla grymt. Började titta igår och är helt besatt. Har bara 6 avsnitt kvar dock.. Buhu. Kommer säkert kolla om den. Dör vad Tate är gullliig, ”dont you die on me” . Aw. Nej, ni borde verkligen se de. End of story.

Ska väl inte informera om Justin. Det är väl de jag har twitter till, haha.

Sminket var det visst.


vet inte hur länge jag skrattade åt den här igår… haha

 

av karlssonlouise

En kommentar på “He ain’t Kayne West. He ain’t Lil Wayne. This guy is much better and his name is Shawty Mane.

Lämna en kommentar